Sanctum 2




İlginç bir şekilde Tower Defence ve First Person Shooter türünü bir araya getirmeyi başaran Sanctum, Unreal Engine 3 motorunun gücüyle eğlenceli bir savunma oyunu sunmayı başarmıştı. Devam oyununda yapımcılar bu eğlenceyi devam ettirmeyi amaçlıyor.


Sistem Gereksinimleri
İşletim Sistemi: Windows XP (SP3), Vista (SP2),Windows 7,Windows 8
İşlemci: Intel Core 2 Duo 2.0 GHz
RAM: 2 GB
Ekran Kartı: 256 MB
HDD: 4 GB




Ekran Görüntüleri








 
İşletim Sistemi: Windows XP (SP3), Vista (SP2),Windows 7,Windows 8
 İşlemci: Intel Core 2 Duo 2.0 GHz
 RAM: 2 GB
 Ekran Kartı: 256 MB
 HDD: 4 GB

İlginç bir şekilde Tower Defence ve First Person Shooter türünü bir araya getirmeyi başaran Sanctum, Unreal Engine 3 motorunun gücüyle eğlenceli bir savunma oyunu sunmayı başarmıştı. Devam oyununda yapımcılar bu eğlenceyi devam ettirmeyi amaçlıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder